RETOUR POLICY

Verkeerde aankoop?

Je kan je pakje binnen 14 dagen na aankoopdatum retourneren in een ongeopende en ongeschonden verpakking. Gelieve een notitie te maken waarom deze retour komt en deze bij je pakket te voegen. Je verstuurd je pakket tezamen met de factuur naar volgend adres: Beauty Queens BV , Eekhoornstraat 13, 2340 Beerse

Let op: Alle pakketten zonder factuur en reden waarom het retour komt worden niet behandelt. Alle pakketten buiten de retour termijn worden niet behandelt.

Kosten voor het retourneren zijn steeds ten laste voor diegene die het pakje retourneert.

Na ontvangst wordt er binnen 14 dagen een credit nota gemaakt voor de geretourneerde item(s), op voorwaarde dat deze op de juiste manier terug in ons bezit kom(t)(en) (in een ongeopende en ongeschonden verpakking). Gelieve ons jou rekening nummer te bezorgen zodat wij het bedrag terug naar jou kunnen overmaken. (Je mag deze toevoegen aan je notie binnen in retour).

**Gelieve apparatuur en breekbare items steeds goed in te pakken voor verzending. Wij zijn niet aansprakelijk voor het verlies van je pakket, kies daarvoor best voor een verzending met verzekering of waarbij een handtekening nodig is.


Productfout of apparaat defect? 
Breng ons per direct en uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst op de hoogte via e-mail info@beautyqueens.be van de fout (en/of), het defect Je kan je pakje binnen 30 dagen na aankoopdatum retourneren in de originele verpakking. Gelieve een notitie te maken waarom deze retour komt en wat het gebrek is. Je verstuurd je pakket tezamen met de pakbon of factuur naar volgend adres: Beauty Queens BV , Eekhoornstraat 13, 2340 Beerse.

Let op , als het om een verbruiksproduct gaat (zoals liquids, wimpers, pigmenten, etc.) nemen wij enkel producten retour die voor maximaal 20% ge-en verbruikt werden en binnen de voorafgaan aangeven tijd werden geretourneerd.

Kosten voor het retourneren zijn steeds ten laste voor diegene die het pakje retourneert.

Na ontvangst en nader onderzoek van ons of van de hoofdleverancier (eigenaar van het merk) word u gecontacteerd met feedback. Indien het om en productfout of defect gaat binnen de garantietermijn wordt een credit nota gemaakt voor het geretourneerde item(s), op voorwaarde dat deze op de juiste manier terug in ons bezit kom(t)(en) (in de originele verpakking) en het om een productiefout of defect gaat. Gelieve ons jou rekening nummer te bezorgen zodat wij het bedrag terug naar jou kunnen overmaken. (Je mag deze toevoegen aan je notie binnen in retour). In sommige gevallen kan er worden overeengekomen voor een vervangend product of apparaat te leveren na overleg.

**Gelieve apparatuur en breekbare items steeds goed in te pakken voor verzending. Wij zijn niet aansprakelijk voor het verlies van je pakket, kies daarvoor best voor een verzending met verzekering of waarbij een handtekening nodig is.

Subscribe